Vikten av Hälsan

I have a dream

En stor dröm!

En gul dröm

Som är kantad av skog

Och det vackraste som finns på jorden


Mitt hav!

Sommar som vinter, är det paradiset på jorden

Här finns lugnet, harmonin.
Det är här, som Mitt hälsohem skulle finnas!

Hälsa, för hela kroppen, inifrån och ut!

Om jag bara lyckades få folk att förstå, hur viktigt det skulle vara.
(Och den lilla byn, skulle leva upp, mer än bara de få turistveckor om sommaren)
För något inom mig, i Mitt Krigarhjärta, säger att det nog skulle kunna fungera!

Som jag skrev igår, människor måste lära sig koppla av, koppla bort, varva ned.
Hitta tillbaka till livet igen, hitta glädjen, i träning, matlagning, i sig själv, till familjen. Barnen måste få en bra start i livet!
Mitt hälsohem skulle vara öppet för Alla!

(Men som alltid, pengar… Jag HATAR då det ordet ska sätta stopp för människor som brinner för något)

Men det kostar inget att drömma, och Min dröm är stor!
Den har funnits länge, och det var den som tog fart i mitt huvud där en dag i Mars 2010.

Kommentarer till: "I have a dream" (1)

Kommentera

Etikettmoln

