Vikten av Hälsan

Vackra ord omrking mig

 

Jag tror ”Keep Up the Spirit” behöver sällskap ”Krigarhjärta”, kanske ska man beställa ett sådant

 

Dessa ord, ja jag samlar på dem, alla har jag tätt intill mitt hjärta

De värmer långt in i själen

Vissa smeker ljuvligare än något

Och andra, mer klockrena träffar

”Keep Up The Spirit” jag kramar om det

då nervositeten blir för svår och jag tappar tron på mig själv

Krigarhjärta, ja det följer mig

För jag tänker inte ge upp

Ord, som en stark person där ute

En stor inspirationskälla och glädjespridare

Så dessa ord, vill jag visa världen

Att de får mig att orka ta ett steg till…

 

 

Kommentera

Etikettmoln

