Vikten av Hälsan

Det känns så ofattbart

 

Det känns så konstigt, att läsa, mitt namn, på Internet. Saker som jag gjort, som läggs ut, att bli efterfrågad, min kunskap, mina idéer och tankar. Att inte bli hånad för det jag vill, och för det jag brinner för. Att kanske en dag få komma ut till Er, med det jag vill, komma in till Er, in i köket, eller guida er i affären bland hyllorna, lära er förstå skillnaden på bra, bättre och bäst i kvalitet och näring. Man kan inte lära gamla hundar sitta heter det men ja, kanske, har jag lyckats få en liten intressegnista att tändas hos någon som sedan för sin nyfikenhet vidare. Det är spännande, ska bli spännande att följa. Tänk att få se andras framsteg på den nya vägen som det kanske är jag som får leda dem in på.

Sen att få feedback, så härligt men konstig känsla, overkligt. Jag, Fröken Loo, nej jag vet inte om jag drömmer, hoppas för mycket på detta. Jag vet inte om jag vågar så mycket tänk om jag åter blir så besviken och kapad vid fotknölarna. Eller är det så, att det jag siar där vid horisonten, att jag snart kan ta på det?

 

Oj, här kanske det blev en del av vad jag är bakom all inspiration, tankar kring kost, hälsa. En ”skrivare”, jag försöker formulera mig i ord, plita ned mina tankar och låta fingrarna dansa över tangenterna. Vissa säger åt mig att skriva en bok, kanske något att sikta mot sedan. En bok, med ord, tankar, blandat med Fröken Loo´s tips och inspiration. Kanske inte dikter om broccoli, havregryn och lax, Utan ord och meningar, mina tankar på några sidor, varvat med några små rader om hur du får vardagsmaten att fungera.

 

Nej, sluta drömma, ta en sak i taget. Låt dagarna flyta på ett, var det så det skulle vara?

 

Absolut inte…

Kommentarer till: "Det känns så ofattbart" (2)

  1. Du är så underbar Katrine..Heja på..Stor lycka till kram/Mia

Kommentera

Etikettmoln

